Tuesday, January 22, 2013

SOALAN LAZIM


Soalan Lazim


Q: Adakah ia selamat untuk digunakan pada semua jenis kulit atau pada mana-mana bahagian badan?
A: Puff-IT dibuat dari 100% bahan semulajadi, dan oleh itu ia adalah sesuai untuk semua jenis kulit badan . Walau bagaimanapun, sebagai peraturan umum, anda perlu sentiasa melakukan ujian 'kulit ' sebelum menggunakan mana-mana produk kulit.

Ia TIDAK DISYORKAN untuk menggunakan Puff-IT pada kening dan kawasan-kawasan lain yang memerlukan kawasan tepat membentuk, dan sensitif seperti perineum, dubur, vulva, dan sebagainya. Elakkan sentuhan dengan mata.

Q: Bagaimana saya menggunakan serbuk ini?
A: Serbuk ini hanya perlu digunakan pada kawasan yang mempunyai rambut setiap hari selepas mandi. Ia tidak perlu dicampur dengan apa-apa. Serbuk boleh digunakan sebagai epilator dan perencat pertumbuhan. Anda tidak perlu menggunakan lebih kepada bulu yang tebal, hanya sapuan nipis dan sekata setiap hari. 
Utama adalah kesabaran dan penggunaan yang kerap,arahan penuh telah diberikan dengan setiap pembelian (di kotak).

Q: Bagaimana saya boleh tahu jika serbuk ini berkesan?
A: Apabila menggunakan pinset, bulu boleh ditarik keluar tanpa rasa sakit, satu petunjuk bahawa akar telah mati. Pertumbuhan rambut akan perlahan dan rambut sesetengah akan bertukar warna  (dari hitam ke perang) atau menjadi benar-benar nipis dan tidak kelihatan, melainkan jika dilihat di bawah cahaya. Ada yang tebal, rambut degil akan memerlukan rawatan yang lebih lama.

Q: Berapa banyak kotak yang saya perlukan?
A: Ia bergantung kepada genetik individu itu, tahap hormon, dan struktur rambut. Satu sachet memberikan seseorang hampir 2 bulan penggunaan harian pada ketiak. Kami mengesyorkan merawat satu kawasan pada satu-satu masa. Kunci, sekali lagi, adalah kesabaran dan penggunaan biasa, tidak laser boleh menjamin keputusan segera.

Q: Mengapa tiada ulasan pelanggan atau laman web pada serbuk?
A: Serbuk kini rahsia yang hanya diketahui kepada penduduk kampung luar bandar yang jauh. Kami adalah satu-satunya untuk memperkenalkan kepada dunia. Kami menawarkan jaminan wang kembali untuk pembeli baru.

Q: Adakah terdapat apa-apa yang saya tidak boleh lakukan semasa menggunakan produk?
J: Kami mengesyorkan kaedah epilatory seperti waxing untuk mencabut rambut. Sila jangan gunakan atau mengambil apa-apa nutrien kulit seperti losyen atau produk kulit yang lain di kawasan itu. Kebanyakan produk-produk ini menyuburkan kulit dan folikel rambut. Mereka yang mempunyai kulit yang sangat kering boleh cuba menggunakan minyak bayi seminggu sekali.

S: Mengapa kita tidak boleh menggunakan kaedah ubat menghilangkan rambut atau bercukur?
A: Bercukur boleh dilakukan tetapi ia akan mengambil masa yang lama dan ia adalah kurang berkesan daripada kaedah penyingkiran epilatory rambut seperti waxing, yang kami cadangkan. Pencukur tidak membuang rambut dari akar dan seterusnya penembusan akar akan menjadi perlahan. Ia akan menjadi sama seperti meninggalkan serbuk dan menunggu untuk rambut jatuh, yang akan mengambil masa sekurang-kurangnya enam bulan untuk wanita, dan lebih untuk lelaki sebagai rambut badan mereka adalah secara umum tebal. Amat rekomen waxing, sekurang-kurangnya sekali atau dua kali, dan menggunakan pinset setiap sekali-sekala. Tweezing akan kurang menyakitkan selepas menggunakan serbuk, dan akhirnya ia akan menjadi tidak menyakitkan.



Antara soalan dan jawapan yang di tanya ...disini adalah contoh dipetik di fb....

3 comments: