Tuesday, January 22, 2013

SEJARAH PUFF IT DAN MISI







Sejarah Produk
OLEH FOUNDER PUFF IT


Selama bertahun-tahun, saya telah berjimat untuk rawatan laser untuk menghilangkan rambut yang tidak diingini. Saya menganggarkan kos kira-kira $ 3000 - $ 5000 (DOLLAR)
untuk  kaki , bibir atas, dagu dan ketiak yang memerlukan sekurang-kurangnya rawatan 3-4 kali. Saya  mempunyai rambut hitam dan kulit yang cerah, jadi  3-4 kali rawatan laser sudah mencukupi , berbanding dengan rambut terang yang mengambil 6-8 kali rawatan laser.
Pada bulan Oktober tahun 2006, semasa saya sedang bercuti di Indonesia, saya dengan kakak saya lebih tua mendapat urutan badan penuh dari orang tempatan "tradisional" urut wanita. Dia memberitahu saya bahawa dia telah mempunyai 6 rawatan laser tetapi rambut masih ada, walaupun ia adalah lebih nipis dan halus. Apabila wanita urut terdengar perbualan kami , dia memberitahu kami tentang serbuk bahawa dia digunakan untuk membuang bulu ketiak beliau. Beliau juga menunjukkan kepada kami ketiak beliau yang sempurna licin dan seperti bayi ... TANPA  jejak tunggal rambut folikel pernah berkembang di sana. Beliau berjanji untuk memberi kita sedikit masa itu. Kami hanya bersetuju untuk menjadi sopan kepada beliau. Saya ambil dan simpan sachet dalam  laci pakaian saya tanpa pernah menggunakan atau cuba ia. Kakak saya dan saya kedua-duanya ragu-ragu pada mulanya.
"Bagaimana produk murah, serbuk tradisional boleh membuang rambut sepenuhnya? Malah, Menurut pengalaman peribadi kami, penyelidik terkemuka dunia telah tidak dijumpai satu cara yang terbukti untuk membuang rambut secara kekal tanpa laser atau elektrolisis. "
Apabila saya kehabisan deodoran, saya mula menggunakan serbuk (Januari 2007) pada ketiak saya. Saya menggunakannya setiap hari kerap, dan selepas 2 bulan. Saya menyedari bahawa saya TIDAK LANGSUNG Wax ketiak saya PADA KETIKA ITU... , saya hanya menggunakan pinset sekali-sekala (kira-kira 2 minggu) untuk mencabut beberapa helai rambut kelihatan. Kebanyakan rambut adalah benar-benar halus dan tidak boleh dilihat melainkan ditunjukkan di bawah cahaya, dan ia TIDAK menyakitkan bila saya cuba untuk mencabut mereka keluar. Beberapa rambut tebal  muncul kadang-kadang ... setiap sesi tweezing Saya biasanya dapat mencabut kurang daripada 5 bulu tebal.
Saya bertanya kepada beliau untuk lebih serbuk ini, dan saya mengagihkan mereka kepada keluarga saya ... Kakak saya yang tidak mahu mencuba pada mulanya akhirnya cuba beberapa di samping rawatan laser beliau. Kaedah ini tidak adalah inovasi baru / ciptaan. Saya telah bercakap dengan beberapa orang luar bandar yang saya telah bertemu dan mereka semua tahu tentang serbuk yang boleh membuang rambut sepenuhnya ...!
 Keluarga terdekat dan rakan-rakan saya telah menggunakan serbuk ini dalam 6 bulan lepas dan MEREKA SEMUA mula mempunyai kulit licin tanpa bulu seperti bayi. 
YA, kakak saya juga mengakui bahawa ini kerja-kerja yang lebih baik daripada rawatan rambut LASER beliau! Ini menyebabkan rakan kongsi dan saya menyedari bahawa kita harus berkongsi tradisional ini  kepada dunia ...
Penyelidik telah berusaha keras untuk menemui satu cara untuk kekal membuang rambut yang tidak diingini. Saya rasa kita harus cuba untuk kembali ke alam semula jadi, dengan penyelesaian yang mudah dan kos efektif untuk semua masalah kita.






MISI

Misi kami adalah untuk memperkenalkan penyelesaian global untuk penyingkiran rambut yang menyakitkan, semula jadi, ekonomi, mudah dan tahan lama. Kami berhasrat untuk menjadi peneraju global dalam industri penyingkiran rambut.




Puff-IT Inc ditemui di Jawa Timur, Indonesia pada November 2007. Ia adalah pengedar tunggal yang baru diilhamkan tradisional rambut kekal penyingkiran kaedah yang hanya boleh didapati di Indonesia. Puff-IT Miracle Powder adalah campuran unik bahan-bahan yang dipatenkan yang MUDAH, ASLI dan MENJIMATKAN. Ia telah terbukti berkesan oleh rakyat tempatan luar bandar, tentu rahsia ini tidak dikenali kepada dunia. Kami wujud untuk memperkenalkan penyelesaian ini dalam industri penyingkiran rambut. Satu penyelesaian tradisional dan mudah bahawa saintis yang diabaikan dalam keadaan terdesak untuk mencari satu kaedah kekal penyingkiran rambut yang berkesan.




SAYA ADALAH AGEN KEPADA PENGEDAR SULUNG PUFF IT DI MALAYSIA INI ,INGIN BERKONGSI DENGAN PENGGUNA2 DI MALAYSIA 

HUBUNGI SAYA UNTUK DAPATKAN PRODUK INI 017-3656958 SEKARANG!!



3 comments:

  1. Assalam...adakah produk ini sesuai untuk menghilangkan bulu kemaluan lelaki?

    ReplyDelete
  2. Hii jom wazzap abg N 0194176025 RM20 each jaaa Nobulu Gel n Krim Retarder

    ReplyDelete