Tuesday, January 22, 2013

PUFF-IT DESTRUCTURIZER


Kaedah yang paling selamat dan berkesan bagi lelaki dan wanita.

Bagi  wanita dan lelaki, muka adalah bahagian yang paling menarik badan mereka. Hampir semua wanita menghabiskan bajet mereka solek gincu, bedak muka, dan kosmetik lain yang menjadikan mereka kelihatan cantik. Tetapi sesetengah daripada mereka mempunyai masalah dengan rambut yang tidak diingini pada muka mereka, salah satu daripada sebab-sebab yang berbeza untuk mereka menjalani pembuangan rambut.

Rambut yang berlebihan pada beberapa bahagian seperti dagu, bibir dan pipi adalah sangat menjengkelkan bagi wanita. Terdapat tiga sebab utama mengapa ini berlaku: genetik, ketidakseimbangan hormon, dan sindrom ovari polisistik (PCOS).

Terdapat beberapa kaedah untuk pembuangan rambut yang tidak diingini yang bergantung kepada harga, kesukaran, frekuensi, prosedur, dan sebagainya.

Bercukur adalah kaedah yang paling biasa penyingkiran bulu muka. Ini prosedur yang murah dan mudah tidak memerlukan rundingan doktor. Tetapi ia adalah kurang berkesan kerana ia hanya menetapkan sementara. Ia memerlukan proses diulangi beberapa kali seminggu dan juga setiap hari. Bercukur adalah satu kaedah yang cepat tetapi tidak jawapan untuk pembuangan rambut kekal bagi wanita untuk menghilangkan bulu muka.

Waxing boleh menjadi alternatif. Tetapi kulit boleh menyakiti selepas menggunakan ia. Dalam beberapa kes terdapat juga kesan seperti membakar kulit dan parut. Tetapi hasilnya berlangsung selama 1-6 minggu, bergantung kepada kadar pertumbuhan.


Sekarang anda pasti mengiktiraf semua kaedah di atas. Sebelum memutuskan kaedah yang sesuai dengan anda yang terbaik, ia adalah penting untuk menguji kulit anda. 

Jika anda mempunyai kulit yang sensitif, ia adalah disyorkan untuk menggunakan Puff-IT Destructurizer .  Bercukur bukanlah jawapan untuk kulit sensitif kerana ia boleh membawa kepada beberapa kesan sampingan seperti membakar kulit, bengkak dan parut. Tetapi jika anda mempunyai kulit biasa, anda boleh memilih bercukur atau mengambang. Walau bagaimanapun, serbuk rambut penyingkiran masih kurang menyakitkan dan lebih selesa.









HARGA RM 70
1 KOTAK= 1 SACHET =BERAT 15 gm





Diperkenalkan PUFF-IT DESTRUCTURIZER . Dengan cara ini semula jadi adalah kaedah yang paling mudah dalam penyingkiran rambut muka. Anda boleh menggunakannya dengan hanya perlu sapuan nipis di kawasan-kawasan yang tidak diingini anda. Ia adalah sangat mudah untuk membuang rambut yang tidak ingini hanya dengan penggunaan tanpa penat dan putus asa.

Puff-IT Destructurizer adalah sistem Penghilang Bulu tradisional yang tidak sakit dan secara semula jadi menghilangkan bulu yang tidak diinginkan pada wajah dan tubuh Anda.
Menggunakan campuran unik yang tradisional dari bahan-bahan mineral dari pergunungan Indonesia, Puff-IT Miracle Powder membunuh akar rambut/bulu secara tetap, dengan penggunaan rutin harian. Dalam beberapa bulan, akar bulu tersebut akan mulai lemah dan mati secara perlahan dan semula jadi, meninggalkan kulit yang halus dan bebas rambut/bulu! Untuk menghilangkan bulu dengan lebih cepat dapat dicapai dengan menggabungkannya dengan kaedah pencabutan bulu sampai ke akar seperti waxing atau cabut manual dengan pinset atau Anda dapat menggunakannya selepas itu dan menunggu akar rambutnya  gugur (mungkin mengambil masa paling sedikit 6 bulan, tergantung struktur rambut).



15 comments:

  1. hubungi saya 017-3656958..tranfer ke akaun sy cimb..pastu bgtau detail..nama n alamat..tq

    ReplyDelete
  2. hubungi saya 017-3656958..tranfer ke akaun sy cimb..pastu bgtau detail..nama n alamat..tq

    ReplyDelete
  3. hubungi saya 017-3656958..tranfer ke akaun sy cimb..pastu bgtau detail..nama n alamat..tq

    ReplyDelete
  4. Replies
    1. hubungi saya 017-3656958..tranfer ke akaun sy cimb..pastu bgtau detail..nama n alamat..tqReplyDelete

      Delete
    2. hubungi saya 017-3656958..tranfer ke akaun sy cimb..pastu bgtau detail..nama n alamat..tqReplyDelete

      Delete
  5. ni bleh order lg ke?

    ReplyDelete
  6. kak, da nak masuk 2014, xkan xde offer kot?. .saya pnah beli tahun 2012 :(

    ReplyDelete
    Replies
    1. terima kasih miezi moshi. ..puff it yg sy jual belum ada kenaikan harga dan penghantaran tetap percuma dari tahun 2010 walau byk kos yg lain ada kenaikan sehingga ke harini...bagaimana pn sy ada by promosi puff it + tweezer hanya rm100 dgn penghantaran

      Delete
    2. terima kasih miezi moshi. ..puff it yg sy jual belum ada kenaikan harga dan penghantaran tetap percuma dari tahun 2010 walau byk kos yg lain ada kenaikan sehingga ke harini...bagaimana pn sy ada by promosi puff it + tweezer hanya rm100 dgn penghantaran

      Delete
  7. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete